Aine: kehaline
kasvatus (2x45min)
Teema: pesapall, liikumisharjutused
palliga
Eesmärgid:
Õpilane:
- saavutab rivis korra;
- oskab püüda palli õhust;
- oskab palli visata;
- tutvub pesapalli
(lihtsustatud) reeglitega ja oskab nende järgi pesapalli mängida;
- tunneb pallimänguga seotud
ohutusreegleid ja järgib neid;
- arvestab teiste õpilastega
ja teeb nendega koostööd;
- osaleb aktiivselt
tunnitegevuses;
Tunni sisu:
Rivistus
Tunni teemade tutvustamine.
Liikumine Šnelli tiigi staadionile.
Tööülesannete jagamine: (kes toob, millised vahendid jne).
TEGEVUSI ENNE PESAPALLI (45min):
1) Asetada maha 5
rõngast (2 võistkonda, 10 rõngast jne).
2) Võistlejad on kolonnis,
esimesel käes tennisepall.
3) Jooksul teeb võistleja igas
rõngas põrgatuse, tagasi joostes põrgatus ainult keskmises rõngas.
(saab teha ka nii- igas rõngas 2 põrgatust)
1) Võistlejad on
kolonnis mõlemal pool väljakut. Kummalgi kolonnil on oma rõngas.
2) Võistlejad jooksevad
keskjooneni, vahetavad rõngad ja liiguvad kolonni lõppu.
(saab teha ka nii- enne rõngavahetust tuleb rõngast läbi pugeda).
Paarilisega palli viskamine ja
püüdmine.
Pallivise ühe kaupa (ühel pool
püüavad, teisel pool viskavad, pärast vahetus).
Paaris- üks viskab tennisepalli
rõngasse, teine püüab põrkest kinni.
1) Võistlejad kolonnis. Õpilane
jookseb tennisepall käes tähiseni, viskab sealt järgmisele õpilasele palli ja
jookseb ise rivi lõppu.
Asetada maha 4 rõngast vasakule-paremale, et
saaks teha slaalomi. Palliga tuleb puudutada kõiki rõngaid ning lõppu jõudes
tuleb visata järgmisele pall.
Asetada kolm rõngast järjest, neljas külje
peale- õpilased on esimeses kolmes rõngas, pall liigub kolonnist visetega
järjest esimese, teise, kolmanda õpilaseni, kolmas e. kaugeim õpilane jookseb
neljandasse rõngasse, mis on külje peal ja viskab algusesse kolonni järgmisele
palli. Need, kes rõngastes seisid jooksevad ühe rõnga võrra edasi.
Pesapalli mängimine (algul visatakse palli pesast käega,
hiljem on kurika asemel tennisereket).
Rivistus.
Tagasisidestamine.
Liikumine tagasi koolimajja.
(pesapall lk 54 I, IV)
No comments:
Post a Comment