Algul valmistasin tunni ette nii, et kõikidel õpilastel vähemalt paari peale on üks õhupall ning kõik saaksid vähemalt ühe katse palliga läbi viia. Selline asi jääks alatiseks meelde. Kuid kuna õpetaja andis märku, et sel juhul raiskaksin liigselt aega aktiivsele tegevusele, jätsin katsetamise õpilastel tegemata ja lasin neil lihtsalt vaadelda.
Tund ise läks väga hästi. Algul kartsin seda teemat, kuid tegelikult kõik õnnestus ning katsetamise ajal lapsed lausa plaksutasid. Nägin, et neil oli suur huvi seda teemat õppida ja põnevaid katseid näha/teha. Ka arutelud olid huvitavad, mida tunnis tegime ja see teema sai hästi läbi võetud. Tund sujus ja jõudsin kõik ilusti tehtud, mis soovisin. Materjale ja pilte sain Avita E-tunnist.
2) matemaatika
Ka matemaatikas läks kõik väga rahulikult ja mõnusalt. Pidin tunni teemaga õpikust ja töövihikust edasi minema ja seda ma ka tegin. Kõik vajalik sai tehtud ning mul on alati tundides kaasas 3 raamatut, kust võtta erinevaid loogikaülesandeid juhuks, kui asjad saavad varem tehtud.
Tund ise läks väga hästi. Algul kartsin seda teemat, kuid tegelikult kõik õnnestus ning katsetamise ajal lapsed lausa plaksutasid. Nägin, et neil oli suur huvi seda teemat õppida ja põnevaid katseid näha/teha. Ka arutelud olid huvitavad, mida tunnis tegime ja see teema sai hästi läbi võetud. Tund sujus ja jõudsin kõik ilusti tehtud, mis soovisin. Materjale ja pilte sain Avita E-tunnist.
2) matemaatika
Ka matemaatikas läks kõik väga rahulikult ja mõnusalt. Pidin tunni teemaga õpikust ja töövihikust edasi minema ja seda ma ka tegin. Kõik vajalik sai tehtud ning mul on alati tundides kaasas 3 raamatut, kust võtta erinevaid loogikaülesandeid juhuks, kui asjad saavad varem tehtud.
No comments:
Post a Comment