1) eesti keel
Mulle tundus, et seekordne eesti keel läks eriti hästi. Tund oli mitmekülgne. Lastele meeldis väga oma enda tehtud luuletusi ette lugeda (algul polnud plaanis, et kõik loevad, kuid sain ruttu aru, et seda tuleb teha). Luuletused olid väga hästi koostatud. Lisaks harjutasime veel häälikute pikkusi- jagasin küll kätte pusle, mis tundub lõbus tegevus olevat, kuid sisu hõlmas endas siiski häälikute pikkuse määramist.
Jälgides seda, kuidas aeg tunnis jooksis, otsustasin jätta vahele koolisisese etteütluse (sest sellega on veel aega ka järgmine kuu tegeleda). Lisaks ei olnud aega teha netiharjutusi. Ilmselt oligi see selle tõttu, et otsustasin tunnis ükshaaval kõigi luuletusi kuulata. Õnneks jätsin vahele tegevused, mis polnud kõige olulisemad ning olin ka arvestanud sellega, et millegi arvelt tuleb vajadusel tundi lühendada.
Viimane kuulamisülesanne mulle meeldis. Lapsed kuulasid huviga- ma ei tea, millal nad viimati kuulamisülesannet teinud olid. Ka mulle endale meeldis seda lugeda ning ka sisu oli huvitav. Kuulamisülesandele pidi ka järgnema töövihiku harjutus lk 31, sest seal pidi uurima pildilt Eesti reheelamut ning võrdlema vanu esemeid tänapäevastega. Kahjuks ei jõudnud ma seda teha ning jätsin selle lastel kodus uurida ja värvida.
2) loodusõpetus
Jällegi läks loodusõpetus hästi. Sain peale valmisolevate piltide ka e-tunni slaide kasutada.
Mäng oli mõttes palju parem, pealegi nägin, et kõik lapsed ei mahu ära, seega kutsusin ainult 6 õpilast seda "demonstreerima".
Tundub, et hästi palju sai räägitud vooluringist nii, et kõigil juba unepealt see tuleb. Võib-olla oleks võinud teemaga veel kaugemale minna ja erinevamaid tahkusid tundi sisse tuua. Eriti, et lapsed ütlesid tunni ajal, et nad on vooluringi kokku pannud ja selle teemaga tegelenud ka varem.
Muidu polnud tunnil midagi viga, ka ise sain targemaks ja teema oli põnev.
No comments:
Post a Comment