Monday, February 20, 2017

20.02 (esmaspäev) MÕTTEID

1) eesti keel

Kuna pidin õpikust täpselt need teemad võtma, siis ei saanud olla väga loominguline ja midagi lastele mängulisemat välja mõtlema. Teemad vajasid läbi võtmist ja töövihik täitmist. 

Tegime rahulikult tunnikavas olevad tegevused ära- ei jõudnud töövihikust 1. ja 2. harjutust teha (tegime 3.nda)- jätsin need koju. Lisaks jäi vaatamata luuletus- seega lükkub see järgmisesse tundi. 

Leidsin eelnevalt toredaid ülesandeid taskutark.ee lehelt, kuid selleks oleks vaja kasutada arvuteid, et neid lahendada.

Kuidas läks tund? Rahulikult ja kenasti. Kõik sujus ja teemad said läbitud. Ise tunnen, et sellised tunnid jäävad väga igavavõitu, kuid olen aru saanud, et selliseid tunde GAG minult ootabki. Mõnikord üllatas mõne harjutuse tegemine, kus õpilastele oli selgelt öeldud nii õpiku kui minu poolt tööjuhend, kuid mis siiski tekitas paljudel küsimusi. Nad pidid moodustama antud sõnaga lihtsalt lause. Tean, et tegin paar väikest viga tabelis, mille tahvlile tegin, kuid järgmine kord lähen selle teemani uuesti ja räägin õpilastele üle, mida ma valesti tegin ja kuidas on õigesti.


2) matemaatika

Tund sujus rahulikult ja ilusti. Laste jaoks oli teema lihtne.

3) inimeseõpetus

Eesti teema sobis väga hästi nädalasse, kus tähistatakse ka Vabariigi aastapäeva. Plakat tuli väga kihvt, panime selle pärast tundi ukse taha ka teistele klassidele uudistamiseks:



Lastele meeldis oma osaga tegeleda ning mõni kiirem sai joonistada ka vapi, mis plakatilt puudu oli. 

4) kehaline kasvatus

Soojenduseks mängisid lapsed "trips-traps-trulli" põhimõttel mängu, kus kaks gruppi pidid rõngastesse saama a) torbikud, b) iseend kolm tükki järjest ritta.
Teises osas õppisid nad esimesed pesapallireeglid ära ning mängisid mängu kõige lihtsamate reeglitega ning visates lihtsalt tennisepalli.
Kuna järgmine kord tahtis õpetaja pesapalliga edasi minna, siis planeerin ise mingisugused eeltegevused ja reeglite tutvustamisringi järgmisesse tundi. 

No comments:

Post a Comment