1) eesti keel
Unustasin tunni algul ühelt õpilaselt küsida, kas ta uuris ühe sportlase kohta. Vastasel juhul oleksin saanud sellest hea häälestuse.
Igal tunnil teen alati erineva sirutusharjutuse, seekord sain tähelepanu, kui ütlesin tavalise "Tere" asemel noortepärasema väljendi. Lapsed olid rõõmsad ja alustasime kodutöö kontrolliga.
Seejärel said õpilased iseseisva töö lehed, mis oli üpriski mahukas ja eeldasin, et võtab terve tunni aega. Mõni tegigi seda tunni lõpuni, kuid varem lõpetanud said teha töövihikust erinevaid väiksemaid harjutusi ja ristsõna. (kodus pidid ka teised need harjutused üle vaatama, kes teha ei jõudnud)
2) loodusõpetus
Tund läks jällegi sujuvalt. Tunnil oli loogiline algus, põhiosa ja lõpp. Olen väga rahul, et mul on võimalusi ideid saada Avita e-tunnist. Ma küll kasutasin sealt ainult häälestuse osa ning ühte videot ja töölehte, kuid siiski saan sealt inspiratsiooni ja mõtteid erinevate tegevuste jaoks.
Lapsed tulid kõigega kaasa ning leidsin viisi, kuidas selle ühe tunniga võtta õpikust mõlemad teemad korraga (põhiilmakaared ja vaheilmakaared).
Häälestuse ajal kasutatud pildid tõmbasid koheselt laste tähelepanu.
Tunni ajal sai ka uuritud taas kompasse.
Hea mõte oli seintele kleepida ilmakaarte sildid.
Loomulikult oli põnevaim osa tunnist mäng, kus lapsed pidid ühte õpilast, kes ukse taga ootas, juhendama aardeni kasutades ainult ilmakaarte nimetusi.
Töölehe said nad üllatavalt kiiresti valmis- mulle tundus, et see on suurem ettevõtmine, kuid mulle see sobis.
Sai ka tehtud tagasiside ring, kus kuulasin, mida lapsed põnevat õppisid ja teada said.
Olen rahul tunniga.
No comments:
Post a Comment