Aine: kunstiõpetus
Teema: E. Munch „Karje“
Eesmärgid:
Õpilane:
·
oskab
kirjeldada maali; arutleb kunsti üle;
·
tunneb kunstitegemisest rõõmu;
·
on loov ja julge kasutama enda erinevaid ideid;
·
paneb
tähele värvide koosmõju ja pildi kompositsiooni;
Tunni sisu:
Eduard Munch „Karje“- töö vaatamine ja kirjeldamine. Arutelu
õpilastega. Töö ajalugu ja lood.
Mida näed pildil?
Mida sa arvad, kes see
mees seal maalil on?
Milliseid tundeid
üritab kunstnik edasi anda selle maali kaudu?
Mida see mees võib
praegu karjuda?
Mis võib põhjustada
selle, et inimesed karjuvad- hirm või mõni muu emotsioon?
Mida märkad värvide
kohta, mida kunstnik on kasutanud?
Pane tähele neid
jooni.
Ärevus, hirm, mida ta tundis jalutades 2 sõbraga.
Mõnusat atmosfääri tulid segama muutused taevas, mille
põhjustas loojuv päike.
Koos õpilastega alustan tahvlile esimeste joonte tegemist.
Näitan, et kõige olulisem on sild ja suunan tähelepanu sellele, kuidas ja mis
pidi on jooned tõmmatud. Tausta suhtes lasen neil olla vaba. Kõik värvid
valivad nad ise. Inimest nad ei joonista.
Vahendid: A3 paber, õlipastellid, har. pliiats, liim, käärid,
must-valge pilt endast (lahtise suuga).
1) algul tehakse harilikuga olulisemad jooned (sild, mõned
jooned taustal)
2) näidist ees ei hoia
3) musta pastelliga jooned
4) kui põhi on valmis, saab ta õpetajalt kätte oma pildi ning kleebib
selle töö alla keskele






No comments:
Post a Comment